Selasa, 9 September 2008

basikal tua









4 ulasan:

matrix01 berkata...

Di tanjung bidara ada kedai jual barang antik... untuk basikal ni nak dijualnya rm450... mahal sungguh...

jebatsari berkata...

beginilah rupa basikal yang mula saya belajar masa budak2 dulu..

nikths berkata...

salam matrix01....basikal lama mcm ni memang mahal,lagi lama dgn jenama terkenal mcm raleigh lagi la mahal,ada orang nak jual sampai RM1500 sebab memang kat Malaysia dah tak keluar dah jenis yg mcm ni,yg mini ada bakul kat depan tu pun dah tak banyak dah.Budak2 skrg dah pandai kayuh bmx atau mountain bike.

ByZoom berkata...

Betul tu basikal

jenama raleigh semakin berusia lagi mahal harganya.