Rabu, 13 Julai 2011

masuk muzium masuk zoo

dulu. masuk muzium pada mulanya percuma. bayaran hanya dikenakan untuk bayaran khas. pameran hantu misalnya.

seronok tengok macam-macam diorama. terutama diorama di dalam hutan dan di tepi pantai.

di luar muzium - boleh lihat macam-macam kenderaan. bas mini (tapi yang warna pink) pun ada.
pernah masuk zoo negara. binatang-binatang di zoo sangat skema. saya lebih suka menonton persembahan di akurium tar. sambil menonton sambil usha awek. alahai!

dulu $1.oo boleh masuk muzium. $3.00 boleh masuk zoo. sekarang, boleh?



6 ulasan:

Matrix01 berkata...

Rasanya pergi zoo yang last sekali tu, dengan abang la tahun 1987. Hahahahah...

ZR berkata...

ape pun tak boleh

matakucing berkata...

rasanya dua tempat ni tak pernah jejak lagi..padahal selalu jugak lalu he5

deaf-angel berkata...

beb kalo minat Terracota, satu muzium kat spore bawak lapan orang ngan satu kuda tak salah aku masuk pameran sampai bulan 10 ni..

aku ngah carik can nak pergi tengok

tu lapan tu lain2 formation wooo... archer je 2 jenis. mesti brutal.

wrizuan[dot]net berkata...

hahaha apa2 brg mau kena bayau..:)

pasarkarat.org domain untuk dilelong

rimanilzah berkata...

WAN, zoo taiping lagi best.

ZAI, nak tuju lagu. boleh?

MATAKUCING, hahaha. aku suka muzium. tak suka zoo.

DEAF, aku ke singapore bulan lepas. urusan kerja. kalau ke sana lagi dan sempat boleh juga ke muzium itu.

WIZURAI, TK atas info.